Jun 2, 2013

29. Nichi

Huh, olinpa tässä helleaallon keskellä unohtaa koko Nichi-postauksen! Lämpöä on varjonkin puolella lähemmäs +30 astetta, joten alkaa nuo aivot pikkuhiljaa sulaa. :]

Tämän viikon innostavin asia... Mikäs se olisi ollut? Minulla ehkäpä se, että otin taas piirtolaudan kovempaan käyttöön ja innostuin järjestämään deviantArtissa projektin, joka auttaa minua oppimaan digimaalaamisen saloja tehokkaammin. Kysyin viittä vapaaehtoista antamaan minulle hahmonsa piirrettäväksi ja niitä olen eilisestä asti piirtolaudalla hahmotellut. Olen kyllä piirtänyt Photoshopilla ennenkin, mutta huomattavan paljon vähemmän kuin perinteisesti. Olisi se kuitenkin hyödyllinen taito osata kunnolla nykypäivänä. :)

Loistokasta ensi viikkoa kaikille!

***

Woah, I almost forgot this! My brain is melting in this heat! :]

The most inspirational thing on this week.... What could it be? For me it must be that I started to study digital painting with my drawing tablet more efficiently. To make more progress I even started a project on deviantArt where five brave people gave me their characters to draw digitally. That's what I've been doing since yesterday. I've drawn with drawing tablet and Photoshop before but not as much as traditionally. It's quite important to know how to draw digitally on these days anyway. :)

I hope you all have a great coming week!

No comments:

Post a Comment