Sep 7, 2013

55. Do

Tänään Do-postaus on toteutettu kahdeksan tunnin valokuvausprojektina! Aloitin aamulla ja lopettelin nyt iltapäivällä. En ole valokuvaamisen mestari, mutta hauskaa oli ja toivottavasti tämä edes jollain tapaa yllättää erilaisuudellaan. :)

***

This time Do-post consists of photos which I took today during eight hours. The first picture is from this morning and the last picture is from this afternoon. I'm not a master at photographing but I still had fun and I hope I could surprise at least some of you with this kind of post. :)

 Päivä alkoi lenkillä koirien kanssa. / 
This day started with a walk with our dogs.
Lenkin jälkeen otettiin kuvia Onnin 12-vuotissynttäreiden kunnaiksi. / 
After that we took some photos for Onni's 12th birthday.
Sitten käytiin kaupassa. /
Next we went to buy groceries.
Ruokaa odotellessa katselin pari jaksoa draamaa. /
While waiting for the lunch I had time to watch two episodes of drama.
 Päivällä ulkoiltiin lisää. On ollut kerrassaan kaunis ilma! /
It's been great to spend time outside since the weather has been so lovely!
 Askarteluihin keräämäni kävyt ovat auenneen kivasti. /
I've collected cones for crafting and they've started to open nicely.
 Valmistelin illaksi/huomiseksi käsitöitä itselleni. /
I arranged crafting equipment ready for the night/tomorrow.
Valokuvausprojekti päättyi kahvitaukoon, joka pidettiin tänään tavallista myöhemmin. /
My photographing project ended to coffee break.

No comments:

Post a Comment